Automation Process Administrator (MS office)
Miejsce pracy: WARSZAWA
Tryb: Hybrydowy min. 3 dni pracy z biura
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
i e-commerce - Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z appki lunchowej)
Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze ok. 1-2 razy w tygodniu)
System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz,, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)
Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
- Posiadasz doświadczenie w pracy z help desk, serwisie komputerów lub przy automatyzacji procesów biurowych z wykorzystaniem Office 365;
- Potrafisz konfigurować sprzęt komputerowy w systemach Windows oraz iOs;
- Jesteś osobą dokładną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w realizowane zadania
- Masz łatwość i otwartość do komunikacji
- Lubisz uporządkowane procesy, a w codziennej pracy chętnie pomagasz innym i rozwiązywać problemy;
- Potrafisz działać szybko i reagować na pojawiające się wyzwania;
- Masz łatwość w nauce nowych systemów wspierających i automatyzujących procesy biznesowe
- Posiadasz wykształcenie techniczne lub jesteś studentem uczelni technicznej
Jako Automation Process Administrator na co dzień będziesz współpracować z osobami z całej organizacji poprzez:
- Zarządzanie licencjami oraz dostępami użytkownikami w organizacji w różnych systemach;
- Zarządzania zasobami wspólnymi oraz automatyzacjami w MS Office. Wdrażanie nowych automatyzacji;
- Zarządzanie urządzeniami w organizacji (zakupy, konfiguracja, wymiana);
- Realizacja polityki bezpieczeństwa, wspieranie i współpraca z administratorem systemów informatycznych oraz inspektorem danych osobowych;
- Wspieranie pracowników spółek w problemach technicznych w wykorzystaniu sprzętu;